Pravila i uvjeti poslovanja
UVJETI I NAČIN PLAĆANJA
Isporuku vršimo samo na području Republike Hrvatske. Sve narudžbe zaprimamo putem INBOX- naše fb stranice i našeg Web shopa.
Naručene proizvode na našem webshopu možete plaćati pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja paketa)
U paketu s naručenim proizvodima primit ćete račun Račun sačuvajte radi eventualnih U cijenu je uključen PDV (25%). Troškovi slanja dodaju se pri izradi narudžbe.
DOSTAVA NARUDŽBE
Naručeni proizvodi bit će dostavljeni putem Overseas Express DOSTAVE ILI na vaš zahtjev putem Hrvatske Pošte.
Uobičajeni rok dostave za dostupne proizvode je 1-4 dana.
Troškovi pakiranja i slanja iznose 4.90 eura ukoliko ne ostvarujete uvjete za besplatnu dostavu (pravo na besplatnu dostavu ostvarujete u slučaju kada da je u tijeku trenutno važeća ponuda besplatnih troškova dostave iznad određenog iznosa kupovine proizvoda ). Besplatna dostava za sve narudžbe veće od 53 eura.
Provjerite sadržaj paketa prilikom primitka u prisustvu dostavljača i obavijestite nas u slučaju eventualnog oštećenja ili nepotpunog sadržaja.
POVRAT PROIZVODA
Povrat novca u visini vrijednosti proizvoda vršimo za plaćene proizvode vraćene u roku koji je naznačen na računu, najkasnije 14 dana od primitka paketa.
U slučaju povrata proizvoda obavezno priložite račun.
Pravo na zamjenu ili povrat novca imate u roku 14 dana od preuzimanja proizvoda.
Vraćeni proizvodi ne smiju biti nošeni, oprani, oštećeni i moraju imati sve pripadajuće etikete ili ambalaže
NOVAC VRAĆAMO ISKLJUČIVO NA TEKUĆI RAČUN.
Trošak slanja u slučaju zamjene i povrata snosi KUPAC. ( Puzem HP po važečem cjeniku )
Pakete poslane s naznačenom otkupninom NE PREUZIMAMO! Molimo ne šaljite pakete s otkupninom.
Ako ne preuzmete naručenu robu a ponovno zatražite slanje zadržavamo pravo naplate dvostrukog iznosa poštarine koji u cijelosti prethodno mora biti izmiren na našem poslovnom računu.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Računanje roka za jednostrani raskid ugovora: Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ovog Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom putem priloženog obrasca za jednostrani raskid ugovora koje možete preuzeti na našoj stranici.
Popunjeni obrazac potrebno je poslati poštom na našu adresu navedenu u samom obrascu. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada smo zaprimili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena na našu adresu.
Novac za vraćene proizvode uplatit ćemo na tekući račun kupca u roku od 3 radna dana po primitku povrata.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte:
e mail : vanja1730@gmail.com
putem pošte na Na adresu :
PRINČIPESA MEDOLINA
PUT GVOZDENOVA 17
22000 ŠIBENIK
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Podnositelj
prigovora: Ime i prezime: Adresa za dostavu odgovora:
ZAŠTITA PODATAKA
Osobne podatke koje nam stavljate na raspolaganje obrađujemo kako bi smo Vam ubuduće mogli dostaviti informacije o novim ponudama. Ti podaci mogu biti: ime, prezime, adresa i poštanski broj, sekundarna adresa i poštanski broj, datum rođenja, e-mail, kontakt telefon.
Navedene osobne podatke obrađujemo na nekoliko načina: slanje promotivnog materijala putem e-pošte, telefonski poziv ili SMS s novom ponudom, kolačići prilikom pregleda naše web stranice (cookie). Ovim putem želimo Vam poručiti da u bilo kojem trenutku imate pravo na pristup svojim osobnim podacima (zatražiti informaciju koje Vaše podatke imamo i u koju ih svrhu koristimo), pravo na izmjenu osobnih podataka (u bilo kojem trenutku možete zatražiti izmjenu podataka) te pravo na zaborav (u bilo kojem trenutku možete zatražiti brisanje dijela podataka ili potpuno brisanje iz baze podataka). Sukladno odredbi, svoj odgovor očekujte u roku 72h nakon zaprimanja bilo kojeg od navedenih zahtjeva. Na ovaj način možete upravljati svojim osobnim podacima putem zahtjeva na adresu e-pošte vanja1730@gmail.com putem poziva na broj 0955830915 putem pisma na našu adresu (PRINČIPESA MEDOLINA PUT GVOZDENOVA 17
22000 ŠIBENIK ) ili osobnim dolaskom u trgovinu PRINČIPESA MEDOLINA PUT GVOZDENOVA 17
22000 ŠIBENIK
PRAVILNIK KUPOVINE PUTEM WEB TRGOVINE
FB stranica PRINČIPESA MEDOLINA prodaje robu putem internet mreže.
Nakon izvršene narudžbe kupac dobiva informaciju putem poruka da je njegova narudžba zaprimljena.
Narudžbe realizira PRINČIPESA MEDOLINA
PUT GVOZDENOVA 17
22000 ŠIBENIK
Prihvaćanje narudžbe na realizaciju počinje odmah nakon primitka narudžbe.
Narudžbe će biti realizirana pod uvjetom da je roba dostupna u PRINČIPESA MEDOLINA PUT GVOZDENOVA 17
22000 ŠIBENIK slučaju da jedan dio naručenih proizvoda trenutno nije dostupan, kupac dobiva obavještenje o stanju narudžbe i odlučuje o načinu realizacije (djelomična realizacija, produženje termina realizacije, povlačenje narudžbe u cijelosti) Za akcijsku prodaju ili rasprodaju predviđena je ograničena količina proizvoda pa u vezi s tim realizacija narudžbi provodi se prema redoslijedu potvrđenih narudžbi za ove proizvode, sve dok se ne rasprodaju količine koje su za to predviđene.
Uz svaku narudžbu ispostavlja se račun. Račun se ispostavlja u trenutku kada su svi artikli naručeni od strane kupca kompletirani i spremni za otpremu.
Kupac može uvoditi izmjene u narudžbi sve dok ne zaprimimo narudžbu.
Kupac može povući narudžbu u cijelosti do trenutka otpreme pošiljke.
Ovakve izmjene moguće je uvesti kontaktirajući broj mobitelja 0955830915.
Sve cijene navedene su u hrvatskoj valuti HRK s uračunatim PDV-om i vrijede isključivo za kupovinu putem web trgovine. Cijena prikazana za svaki proizvod vrijedi do trenutka kada kupac izvrši narudžbu.
Web trgovina zadržava pravo da može mijenjati cijene proizvoda koji se nalaze u ponudi a također i proširiti ponudu za nove proizvode, za aktiviranje i završetak akcijske prodaje na web stranicama prodavaonice i uvođenje izmjena u provođenju iste.
Vrijeme realizacije narudžbe računa se od trenutka kada je narudžba napravljena sve do otpreme naručenih artikala. Računaju se isključivo radni dani. Narudžbe koje obuhvaćaju proizvode za koje je predviđeno različito vrijeme realizacije otpremaju se nakon kompletiranja cijele pošiljke. Vrijeme realizacije narudžbe ne smije trajati više od 5 radnih dana.
Cijena proizvoda ne sadrži i cijenu dostave.
Narudžbe dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Materijalni nedostatak postoji:
ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet, ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata, ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti, ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
O OBRTU:
TRGOVINA – PRINČIPESA MEDOLINA
Put Gvozdenova 17
22 000 Šibenik
Kontakt 0955830915
Radno vrijeme:
PON-PET od 8.00 do 22.00 h
Nedjelja i blagdan NE RADIMO
OIB: 02206136759
IBAN: HR9223400091160465542
Za sve ostale informacije stojimo vam na raspolaganju.
Q&A
Kako naručiti?
Svaki proizvod na web trgovini možete kupiti najprije klikom na gumb „dodaj u košaricu“ na stranici proizvoda. Nakon dodavanja jednog ili više proizvoda u košaricu, potrebno je pregledati košaricu, , unijeti podatke za dostavu i odabrati vrstu plaćanja. Također je potrebno staviti kvačicu na oznaku da se slažete s uvjetima korištenja. Nakon uspješno provedenih navedenih koraka, vaša je narudžba zaprimljena i spremna za obradu.
Trebam li se registrirati (izraditi račun) na webshopu da bi naručio/la i kupio/la artikl?
Nije potrebna registracija za kupnju proizvoda na webshopu. Nakon dodavanja željenih artikala u košaricu, ispunite obrazac s podacima koje vas webshop traži, odaberite način plaćanja i naručite. Time ste završili proces naručivanja te ćete na uneseni mail primiti potvrdu o narudžbi.
Kako znam da su artikli dostupni u Trgovini?
Svi artikli koji se nalaze u web trgovini su artikli koji se nalaze na skladištu i spremni su za isporuku. Ažuriranje zaliha obavlja se više puta dnevno, pa stoga ipak postoji mogućnost da neki od traženih artikla nije dostupan. Ukoliko se dogodi da ste naručili artikl koji nije dostupan na skladištu, obavijestit demo vas e-mailom ili pozivom na broj telefona.
Koje vrste plaćanja postoje na webshopu Trgovine?
Plaćanje pouzećem – prilikom preuzimanja paketa, ili prethodno, na račun.
Kako se vrši otprema?
Dostavnim službama: Overseas Express dostava, ili HP , u oba slučaja rok isporuku je 1 do 4 radna dana .
Kolika je cijena dostave?
Cijena dostave iznosi 4,90 eura, dok je za narudžbe vede od 53 eura dostava besplatna.
Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju narudžbu?
U suradnji s dostavnim službama trudimo se da vaš paket bude što je ranije moguće na vašem kućnom pragu. Uglavnom je to razdoblje od 1 do
4 radna dana.
Što ako želim vratiti ili zamijeniti naručeni proizvod?
U slučaju da vam naručeni proizvodi ne odgovaraju, molimo vas da nas što prije obavijestite. Pravo na zamjenu ili povrat novca imate u roku
14 dana od preuzimanja proizvoda. Vraćeni proizvod ne smije biti oštećen i mora imati pripadajuću ambalažu.
Trošak dostave u slučaju zamjene snosi kupac. Pakete poslane s naznačenom otkupninom ne preuzimamo. Ako je proizvod poslan oštećen ili onaj koji nije naručen, sve troškove zamjene i povrata snosimo MI.
Ako ne preuzmete naručenu robu, a ponovno zatražite slanje, zadržavamo pravo naplate dvostrukog iznosa poštarine koji u cijelosti prethodno mora biti izmiren na našem poslovnom računu.